Створення кращого світу шляхом багатосторонньої дипломатії

Автор посту: Н. Кумар Лахавані, фахівець з управління інформаційними системами

Read in English

ModelUNЯ дуже зрадів, коли отримав листа від директора Корпусу Миру Дага Тешнера, в якому він запрошував мене взяти участь у таборі Моделі ООН (Model United Nations), організованому добровольцями Корпусу Миру США в Україні. Я вирішив узяти вихідний за свій рахунок і поїхати в  Одесу на конференцію. Це була унікальна нагода виступити перед майбутніми лідерами України і зустрітися з волонтерами Корпусу Миру та іншими тренерами табору, що нечасто трапляється у житті.

Конференція Моделі ООН складалася з тижня заходів, які надавали найкращим учням старших класів виняткову можливість дізнатися про глобальні проблеми, розвинути навички ведення переговорів і дебатів, знайти гарних друзів з усіх куточків України.

Це була коротка поїздка! Я забронював авіаквиток до Одеси на ранок суботи і квиток на зворотний потяг, щоб повернутися до Києва в неділю. Відділ преси, освіти і культури Посольства США

порадив мені підготувати доповідь про дипломатію, волонтерство та розвиток навичок комунікації і ведення переговорів. Знаючи, як багато зусиль віддають своїй службі за кордоном добровольці Корпусу Миру, я хотів у своїй презентації поговорити про важливе значення волонтерства.

MUNdiscussion1Я прилетів до Одеси рано-вранці в суботу і менш ніж за дві години дістався на таксі до табору в Одеській області. Шістдесят учасників, 20 волонтерів Корпусу Миру та 10 тренерів якраз працювали в робочій групі, де обговорювали прийняття спільної резолюції Моделі ООН. Учасники були представниками різних країн: від Анголи до Афганістану, від Куби до Хорватії, від Панами до  Пакистану. Тут можна було спостерігати за складною організаційною роботою і зусиллями, яких докладали волонтери Корпусу Миру Лукас Хенке, Наталі Гмітро та Джулі Деніелс до вдалого проведення заходу.

Учасники табору Моделі ООН працювали протягом усього тижня, щодня від 7 ранку до 10 вечора. Вони обговорювали парламентські процедури, міжнаціональні зустрічі, глобальні виклики і голосували за різні резолюції. В таборі проводилися цікаві вечірні заходи: шоу талантів, “Проекти з усього світу”, спілкування біля багаття.

MUN-Meetingconclusion1Мені надали подіум у суботу, щоб я міг поговорити з учасниками про “дипломатію, демократію і значення допомоги іншим на добровільних засадах”. Після виступу учасники протягом  45 хвилин могли ставити мені запитання. Того самого дня мене запросили для участі в тренінгу щодо боротьби з корупцією. Під час тренінгу учасники обговорювали загальне поняття корупції, висловлювали свої думки про корупцію в Україні та її причини й ділилися ідеями про те, як викорінити корупцію в своїх країнах. Під час рольових ігор учасники намагалися дослідити, на що схожа корупція і як люди можуть працювати над тим, щоб Україна звільнилася від неї. Особливо йшлося про успіх Грузії у скороченні корупції.

Наприкінці тренінгу про боротьбу з корупцією я отримав листа подяки за підписом учасників, які висловили мені свою вдячність за подорож до табору в Одеській області та за мою лекцію.

Потім волонтер Корпус Миру посадив мене на маршрутку. В руках у мене був лист подяки – найцінніший подарунок з табору. Двогодинна поїздка маршруткою назад в Одесу була дуже виснажливою, але цей лист змусив мене зрозуміти, що поїздка була варта того!

One thought on “Створення кращого світу шляхом багатосторонньої дипломатії

  1. Интересно пригласили в ООН там все такие все такие молодые наверно не бедные, не учились в простых школах, не видели что такое социально-правовое неравенство, не видели как знакомые умирают на глазах. И кого они представляют ? http://s020.radikal.ru/i717/1403/24/5b3dcbb124c1.jpg

Залишити відповідь

