20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Така міжнародна дружба дала нам усім змогу переглянути стереотипи щодо інших народів і культур”

FLEX LogoЦя історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Аліна Нікуліна,  Програма обміну майбутніх лідерів  2010-2011, Старша школа м. Гахана, Гахана, Огайо

Read in English

Я провела 2010–2011 навчальний рік за програмою майбутніх лідерів FLEX у місті Гахана, штат Огайо.

За рік перебування в Америці я переглянула свої цінності, змінила світогляд і познайомилася з тим, як живуть інші. Упродовж навчального року я розповідала своїм новим друзям про наші традиції і навіть ділилася рецептами страв з моєї рідної країни.

Аліна Нікуліна, випускниця програми FLEX, разом з її американськими друзями
Аліна Нікуліна, випускниця програми FLEX, разом з її американськими друзями

Я завжди була комунікабельною, і це допомогло мені в американській школі. Я багато спілкувалася зі своїми однокласниками і вчителями і таким чином пізнавала закордонну систему освіти, яка дуже відрізняється від української. В американській школі, скажімо, ми могли вибирати предмети, які хотіли вивчати. Звісно, були обов’язкові уроки, але загалом нам дозволяли розвиватися у тому напрямку, якому ми самі надавали перевагу. Наприклад, я завжди цікавилася міжнародним бізнесом та іноземними мовами. Звичайно, за один рік в Америці я не змогла досконало вивчити іспанську мову, але й зараз продовжую її вчити. А в класі з міжнародного бізнесу я досягла успіху. Зайняла призові місця на кількох конкурсах і наприкінці навчання сформувала папку з грамотами, які допоможуть у моїй майбутній кар’єрі.

Водночас я отримала чудовий досвід спілкування з людьми. Тепер я маю американську родину, яка за рік стала мені близькою і рідною. У мене є друзі не лише серед американців, а й серед жителів інших країн. Така міжнародна дружба дала нам усім змогу переглянути стереотипи щодо інших народів і культур. В Америці ми всі були носіями власної культури і не лише вчилися в американців, але й вони так само вчилися у нас.

Я вважаю, що подібні програми обміну надають їхнім учасникам великі можливості. Але найбільше вони допомагають досягти взаєморозуміння, почути одне одного і будувати світ без воєн та агресії.

 

Залишити відповідь

