20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “У США я бачив, як люди хочуть допомогти своїй країні, як вони прагнуть працювати заради неї і готові навіть віддати життя за Батьківщину”

FLEX LogoЦя історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Андрій Бринь,  Програма обміну майбутніх лідерів  2004-2005, Старша школа м. Ельдорадо, Ельдорадо, Оклахома

Read in English

Andriy Bryn
Андрій Бринь, випускник програми FLEX

Чому мої співвітчизники постійно хочуть отримати якусь користь з України, але нічого не роблять для її розвитку? Чому люди не займаються волонтерською діяльністю? Я знову і знову задавав собі ці питання, коли стажувався в Америці за програмою майбутніх лідерів «FLEX». І моє життя змінилося після повернення додому, бо в мене була мета.

У США я бачив, як люди хочуть допомогти своїй країні, як вони прагнуть працювати заради неї і готові навіть віддати життя за Батьківщину. Дивувало, що українці не роблять цього. Тому мені дуже захотілося змінити ситуацію в себе вдома, стати активним лідером громадськості і сприяти розвиткові демократичного суспільства. Після повернення зі США я вступив до Національного університету ім. Івана Франка у Львові і водночас почав працювати в громадській організації «Молода сила». Вже за три місяці я став її віце-президентом, а за рік – і президентом. Тоді ж я приєднався до молодіжної організації Партії промисловців і підприємців України. Поступово я набув досвіду в управлінні цими організаціями та процесами партійного будівництва.

Мою професійну діяльність належно оцінив Міжнародний Вишеградський фонд, який надав мені стипендію на навчання в одному з найкращих європейських університетів – Карловому університеті у Празі (Чехія), де я отримав ступінь магістра міжнародних економічних і політичних наук. Моя активна життєва позиція теж не залишилась поза увагою керівників політичних структур: мені запропонували посаду заступника голови Львівської обласної організації політичного об’єднання «Рідна Вітчизна» і посаду голови її молодіжної гілки. Я працював над проектами партії не тільки в Україні, а й у Чехії. Мені вдалося ініціювати серію презентацій України в Карловому університеті. Тим часом я балотувався до Львівської обласної ради і зайняв четверте місце серед 13 кандидатів. Понад тисяча чоловік проголосували за мене, і, я думаю, це велике досягнення для 23-річної людини.

Після успішного закінчення магістерської програми в галузі міжнародних економічних і політичних наук мене прийняли в докторантуру з геоекономіки при Університеті ла Сапієнца в Римі (Італія). Я став єдиним іноземцем, який отримав повне фінансування за цією програмою. У своїй докторській роботі збираюся досліджувати геоекономічні пріоритети України в глобальному контексті інтеграції, шляхи реалізації української геоекономічної моделі. Я сподіваюся, що така тема дисертації допоможе мені поєднати дослідницьку роботу в Італії з політичною і громадською діяльністю вдома

Залишити відповідь

