20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Навчання дуже відрізнялося від того, до чого я звик в Україні. В Америці я міг обирати уроки, які мені подобалися”

FLEX LogoЦя історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Артем Сокольський,  Програма обміну майбутніх лідерів  2004-2005, Старша школа Тімберленду, О’Фаллон, Міссурі

Read in English

Учасники Канадсько-Української парламентської програми
Учасники Канадсько-Української парламентської програми

У 2004–2005 роках я брав участь у програмі FLEX для майбутніх лідерів у місті О’Феллон, штат Місcурі. Там я був волонтером у місцевому клубі YMCA  і вперше замислився над можливостями волонтерства у своїй країні.

У США я помітив, що центр YMCA організовує багато акцій, під час яких добровольці збирають одяг та іграшки для дітей і допомогу для солдатів, котрі перебувають в інших країнах. Я розпитав мого координатора про такі акції і в 2006 році разом із друзями (так само випускниками FLEX) заснував у Харкові громадську організацію «Європейський студентський форум». Нашим другим найбільшим проектом стало збирання одягу й іграшок для сиріт, і ми зібрали повну вантажівку речей, в тому числі два ліжечка, для п’яти місцевих сиротинців. Я був дуже задоволений нашими результатами.

В О’Феллоні я відвідував школу Тімберленда. Навчання дуже відрізнялося від того, до чого я звик в Україні. В Америці я міг обирати уроки, які мені подобалися. Я обрав журналістику і виграв премію штату Міссурі з фотожурналістики – першу таку нагороду в історії школи Тімберленда. Згодом, у 2009 році, я взяв участь у Канадсько-Українській парламентській програмі, стажувався у члена парламенту й сенатора в Канаді, працював на волонтерських засадах головним редактором інформаційного бюлетеня Програми й опублікував три його випуски. Використовуючи знання журналістики, здобуті у США, я змінив дизайн одного з випусків, і зараз він став стандартом для цього видання.

Залишити відповідь

