20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Рік, який я провів у США, у Ланкастері, штат Пенсильванія (2003–2004), був одним із найважливіших у моєму житті, адже він надихнув мене на майбутні звершення”

FLEX LogoЦя історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Роман Фіщук,  Програма обміну майбутніх лідерів  2003-2004, Старша школа Пен Менор, Ешвіл, Ланкастер, Пенсильванія

Read in English

Рік, який я провів у США, у Ланкастері, штат Пенсильванія (2003–2004), був одним із найважливіших у моєму житті, адже він надихнув мене на майбутні звершення.

Роман Фіщук, випускник програми FLEX 2003-2004
Роман Фіщук, випускник програми FLEX 2003-2004

Після повернення додому я став студентом медичного університету в моєму рідному місті. Тоді ж в Івано-Франківську відкрився перший сучасний кінотеатр, і я вирішив допомогти студентам урізноманітнити проведення вільного часу. Я звернувся до адміністрації театру і попросив їх продавати квитки студентам за дешевшою ціною. Вони погодилися. Проект користувався неабияким успіхом, адже студенти не витрачали великі гроші на нові фільми, а кінотеатр отримав велику рекламу. А мені було приємно відчувати, що я хоч трішки покращив соціальне життя студентів.

Водночас я почав займатися науковою діяльністю і став членом правління наукового товариства студентів Івано-Франківського національного медичного університету. Я був членом наукового гуртка кафедри оториноларингології з курсом хірургії голови і шиї, брав участь у багатьох конференціях в Україні та за кордоном, був одним із організаторів конференції у своєму університеті. Під час четвертого року навчання я став директором з медичної науки Європейської медичної студентської асоціації (European Medical Students’ Association – EMSA). Тоді ініціював створення філії Асоціації в Івано-Франківську, яка в 2007 році налічувала п’ять активних студентів, котрі мали багато ідей та ентузіазму. За три роки вона налічувала вже 50 активних членів і багатьох волонтерів. Найбільшою подією, яку ми організували, було п’ятиденне святкування Всесвітнього дня здоров’я у 2010 році. Тоді лише Івано-Франківськ серед міст усієї країни отримав офіційний сертифікат участі від Всесвітньої організації охорони здоров’я за високий рівень організації та різноманіття проведених заходів.

Членство у Європейської асоціації допомогло мені залучити благодійні фонди для підтримки наших ініціатив і покращення життя українців, котрі цього потребують. Наприклад, ми організовували літні табори для дітей-інвалідів з дитбудинку, влаштовували соціальну реабілітацію для людей похилого віку, які проживають у геріатричних центрах, надавали гуманітарну допомогу різним установам. Мені також вдалося забезпечити мою альма-матер новими навчальними матеріалами та медичним обладнанням.

Зараз я навчаюсь на другому році інтернатури з ЛОР-захворювань, працюю у Громадській раді при Міністерстві охорони здоров’я України і розвиваю організацію молодих лікарів у структурі Всеукраїнського лікарського товариства. Нещодавно повернувся з дослідницького стажування в Бельгії, забезпеченого і профінансованого Європейською академією алергії та клінічної імунології.

Отже, рік, який я провів у США, значно вплинув на моє життя. Мені пощастило відвідати родину, у якій я жив, у 2006 році. І я впевнений, що ми зустрінемось іще, адже постійно підтримуємо зв’язок.

Залишити відповідь

