20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Навчання за кордоном зробило мене більш зрілим емоційно і духовно й допомогло розширити свій світогляд”

FLEX LogoЦя історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Артем Сухоруков,  Програма обміну майбутніх лідерів  2002-2003, Старша школа Інки, Ешвіл, Північна Кароліна

Read in English

Артем Сухоруков з друзями
Артем Сухоруков з друзями

Ви не уявляєте, які враження я отримав від поїздки у США та відвідування місцевої школи. Хлопець із провінційного містечка на півночі України, я не міг втратити такої можливості. За програмою FSA FLEX–2003 мене зарахували до середньої школи Енка у місті Олбані, штат Північна Кароліна. Навчання за кордоном зробило мене більш зрілим емоційно і духовно й допомогло розширити свій світогляд. За цей час я цілком переглянув своє ставлення до життя та світу. В мене з’явилося багато друзів і партнерів, стосунки з якими я підтримую досі.

В Америці я став абсолютним відмінником, переможцем інтелектуального шоу, учасником конференції GLOBSEC і слухачем академії НАТО, делегатом до штаб-квартири НАТО на державному рівні – всі ці мої найбільші досягнення стали можливими саме завдяки програмі обміну. Я був би зовсім іншою людиною, якби не взяв у ній участі.

Висловлюю найщирішу подяку за надану мені  можливість конкурувати з моїми однолітками з різних країн і заявити про себе. Цей досвід я пронесу через усе життя. Я дякую всім, хто допомагав мені під час перебування у США, і сподіваюсь, що й інші українські учні отримають неабияку користь завдяки цій унікальній програмі.

Залишити відповідь

