20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Мої нинішні успіхи є прямим результатом волонтерської діяльності.”

FLEX Logo

Ця історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Ірина Лисенко,  Програма обміну майбутніх лідерів  2002-2003Старша школа Фрутленда, Фрутленд, Айдахо

Read in English

Бути волонтером, щоб мати змогу допомагати людям, і знаходити для цього нові, змістовні і стабільні способи, – ця ідея глибоко проникла у моє життя. Все почалося, коли я стала учасником програми FLEX у 2002–2003 рр. Я провела незабутній рік у місті Фрутленд, штаті Айдаго, де працювала волонтером у громадській бібліотеці і брала участь у кампанії збору коштів для бездомних. Іще тоді я вирішила, що продовжу цю роботу після повернення зі США.

Мої нинішні успіхи є прямим результатом волонтерської діяльності. Я була волонтером в Україні в різних проектах з 2004 року. В 2007–2009 рр. я 10 місяців працювала волонтером Європейської волонтерської служби (ЄВС) в Люксембурзі. Там я намагалася сприяти розвиткові міжрелігійного діалогу, досліджувала випадки дискримінації іноземних студентів на студентському ринку праці. А ще навчала англійській мові китайських та африканських студентів. Це був справді веселий і успішний проект!

Ірина Лисенко, випускниця програми FLEX
Ірина Лисенко, випускниця програми FLEX

Через рік, у 2008 році, я заснувала молодіжну неурядову організацію «Іскра» в Миколаєві. «Іскра» працює в сфері міжкультурного і міжрелігійного діалогу і є організацією, яка спрямовує діяльність волонтерів і яку фінансує Європейська комісія в рамках Європейської волонтерської служби. З 2008 року я допомогла 29 молодим українцям знайти справу, яку вони полюбили, і місце у довгостроковому волонтерському проекті за кордоном.

У 2009–2010 рр. я стала волонтером служби «Примирення заради миру» у Гданську, Польща. Я організовувала для німецьких молодіжних груп відвідування території колишнього концтабору «Штутгоф», перекладала тури по архівах «Штутгофа» з польської на німецьку мову, відвідувала літніх людей, які пережили концтабори.

Сьогодні я студентка магістерської програми «Мир і розв’язування конфліктів» в Університеті Марбурга, Німеччина. Водночас я працюю волонтером у міжнародній мережі молодіжних організацій і планую й надалі займатися волонтерською роботою. І я дуже вдячна долі за рік, поведений у США, який повністю змінив мої погляди на те, як я можу допомагати людям і бути корисною для них!

5 thoughts on “20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Мої нинішні успіхи є прямим результатом волонтерської діяльності.”

  1. А де можна прочитати статті, інформацію про діяльність молодіжної неурядової організації «Іскра» в Миколаєві? А то гугл тільки посилання на реєстрацію дає

  2. Щиро дякую! Ознайомлюсь! Ми вивчаємо досвід співпраці НГО з міською владою!

Залишити відповідь

