20 років успіху: історії від наших випускників програми FLEX – “Я впевнена, що моя перша поїздка у США дуже допомогла мені досягнути того, що в мене є зараз, і стала точкою відліку для моїх наступних звершень.”

FLEX LogoЦя історія є частиною серії записів у блозі, присвячених 20-й річниці Програми обміну майбутніх лідерів (FLEX) в Україні. FLEX – програма обміну №1 для школярів від уряду Сполучених Штатів. Більше інформації про американські програми обміну можна дізнатися тут

Автор посту: Антоніна Радзіховська

Програма обміну майбутніх лідерів 1996-1997

Старша школа Тотенвілля

Нью-Йорк, Нью-Йорк

Read in English

Антоніна Радзіховська, Випускниця Програма обміну майбутніх лідерів 1996-1997
Антоніна Радзіховська, Випускниця Програма обміну майбутніх лідерів 1996-1997

У 1996–1997 роках я стала учасницею програми обміну для майбутніх лідерів «FLEX». Мені пощастило жити в одному з найбільших міст світу – Нью-Йорку. Ця подорож дала мені гарний старт для подальшої освіти за кордоном. З часом я зробила успішну кар’єру.

У Нью-Йорку я закінчила школу Тотенвілль і одержала диплом з відзнакою. Повернувшись в Україну, здобула економічну освіту в Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Та цього було, на мій погляд, недостатньо, і я поїхала у Великобританію, щоб отримати ступінь магістра з маркетингу в бізнес-школі Ноттінгемського університету. Згодом я навчалась на короткотермінових програмах Бізнес-школи Лондона та INSEAD, де спеціалізувалась у сфері маркетингу й загального менеджменту.

Спочатку я працювала в інвестиційному фонді «SigmaBleyzer», а потім – для одного з найбільших операторів мобільного зв’язку в Україні «Київстар», де мій проект «djuice» заробив компанії понад два мільярди доларів за п’ять років моєї праці. Зараз я управляю власною консалтинговою компанією «Acctiva Consulting».

Я впевнена, що моя перша поїздка у США дуже допомогла мені досягнути того, що в мене є зараз, і стала точкою відліку для моїх наступних звершень.

Залишити відповідь

