Послання надії у Всесвітній день боротьби зі СНІДом

Автор посту: Сандра Берд, Офіцер з питань охорони здоровя, Агентство США зміжнародного розвитку USAID

Read in English

Меморіал Червоної Стрічки
Меморіал Червоної Стрічки

До приходу на дипломатичну службу в Агентство США з міжнародного розвитку USAID, я працювала над проблемою глобальної епідемії ВІЛ / СНІДу як в урядових, так і в неурядових організаціях. Моя перша поїздка беспосередньо на місце подій  проекту відбулася більше, ніж десять років тому, але я і досі її жваво пам’ятаю. Це була моя перша поїздка в Африку, і я була схвильована тим, що побачила на власні очі те, про що читала тільки в звітах. На другий день в Кенії, ми з колегами вирушили до Кібера – трущоб Найробі, водночас найбільшого і найбіднішого району Африки. Відвідуючи жителів Кіберу у їх домівках, ми також зустрілися і з отримувачами допомоги за програмою ВІЛ/СНІДу. Ми також зупинилися, аби поговорити з молодою жінкою, яку я буду називати Грейс (її справжнє ім’я не розголошується), яка розповіла нам, що вона була інфікована ВІЛ/СНІДом і туберкульозом. Грейс сама виховує чотирьох дітей, бо її чоловік пішов від них, щойно дізнався, що вона ВІЛ-позитивна. Незважаючи на ці труднощі, Грейс виказує сміливість, рішучість та оптимізм. Ми всі були дуже зворушені історією Грейс, яку я все ще добре пам’ятаю. 

Тепер, перебуваючи на посаді офіцера з питань охорони здоров’я вУкраїні, я продовжую вивчати питання ВІЛ/СНІДу в контексті цієї дивовижної країни. На жаль, в Україні проходять найтяжчі епідемії ВІЛ/СНІДу серед  країн Європи та СНД з показником поширеності ВІЛ  у віці 15-49 років у 2011 році – 0,76 відсотка. Протягом майже десятиліття уряди США та України укладали партнерські угоди щодо боротьби з ВІЛ/СНІДом. Зокрема, уряд США підтримує зусилля по скороченню передачі та впливу ВІЛ/СНІДу шляхом підвищення обізнаності, розширення доступу до якісної профілактики, лікування, догляду та підтримки інфікованих ВІЛ/СНІДом та найбільш схильних до ризику, і розвиток можливостей громадських і неурядових організацій для планування, управління та оцінки ризику ВІЛ/СНІДу. Я відчуваю вдячність за те, що маю можливість зробити свій внесок в роботу, яку проводять уряди США та України у цій важливій сфері охорони здоров’я.

Спільна робота для вільного від СНІДу покоління є темою Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом цього року. У цей Всесвітній день боротьби зі СНІДом давайте визнавати не тільки інфікованих ВІЛ/СНІДом, але і те, що проблема ВІЛ/СНІД впливає на всіх нас в тій чи іншій формі. Продовжуючи зусилля світової спільноти у боротьбі з ВІЛ/СНІДом, залишається надія на майбутнє покоління, вільне від СНІДу. Це те, про що мріяла Грейс для своїх дітей.

 

Залишити відповідь

