Фінансування виборчої кампанії

Автор посту: Джанін Балекджіан, стажист консульського відділу

Read in English

Щоб перемогти на виборах, кандидати мають переконати виборців погодитися з їх політичними пропозиціями, і щоб зробити це, вони повинні поширювати свої повідомлення якомога ширше. Один із способів – це теледебати і виступи, а також інші повідомлення у ЗМІ, але вони також використовують свої власні ресурси, з метою донести свої повідомлення до виборців через рекламу та роботу безпосередньо на місцях. Під час передвиборчої кампанії, кандидати розміщують рекламу в Інтернеті та на телебаченні, в друкованій пресі та на білбордах, щоб підкреслити свої сильні сторони та слабкі сторони свого суперника щодо конкретних питань, а також наймають працівників, які працюють з виборцями безпосередньо на місцях. Рахунки за рекламу і роботу найманого персоналу можуть бути дорогими, особливо під час президентських кампаній, які повинні мати інфраструктури у всіх 50-ти штатах. Ось, для чого треба займатися збором коштів для фінансування виборчої кампанії.

Під час кампанії пожертвування від прихильників приймаються електронною поштою, звичайною поштою або під час заходів зі збору коштів («фандрейзинг»). Для того, щоб уникнути появи корупції, законом на федеральному рівні встановлено максимальну суму пожертв на одного кандидата у розмірі $ 2500. Тим не менш, прямі пожертви під час кампанії – далеко не єдиний спосіб, яким можна надати гроші, що будуть витрачені на виборах. Демократична і Республіканська партії мають комітети на місцевому, державному та національному рівнях, які визначають максимальні рівні пожертвувань, що значно вище, ніж у окремих кандидатів. Ці комітети розміщують пожертвування, які вони отримують на перегони, там, де, на їхню думку, є найбільший пріоритет, приміром, де претендент має хороші шанси зайняти місце, яке на даний момент зайнято іншою партією, або там, де кандидат знаходиться під загрозою. На додаток до кампанії і самих партійних комітетів, існують також комітети політичних дій, які формуються із членів, які працюють над  конкретними проблемами або цілими напрямками проблемних питань. Оскільки комітети політичних дій можуть надавати пожертвування окремими кандидатами, максимальна сума, яку одна людина може пожертвувати комітету політичних дій, становить $ 5000. Всі ці правила фінансування кампаній знаходяься під контролем Федеральної виборчої комісії, яка несе відповідальність за забезпечення того, щоб всі кампанії дотримувалися закону.

Фінансування виборчих кампаній у США стало ще більш заплутаним після рішення Верховного суду щодо «об’єднаних громадян»  проти Федеральної виборчої комісії, 558 U.S. 310 (2010). У цій постанові Верховний Суд змінив правила фінансування виборчих кампаній, що існували протягом кількох десятиліть, і заявив, що витрачати гроші  – це все одно що свобода слова, згідно Першої поправки Конституції. Існуючі закони про прямі пожертвування для кампаній та партійних комітетів залишилися такими, як вони є, але через  «об’єднаних громадян»  будь-яка фізична або юридична особа може пожертвувати необмежені суми грошей «Суперкомітету політичних дій». Суперкомітети політичних дій схожі на звичайні комітети політичних дій, але за законом вони не можуть підтримувати якусь певну кампанію, а замість цього можуть розміщувати свою власну рекламу «За» або «Проти» кандидатів. Тим не менш, кандидати та Суперкомітети політичних дій можуть обійти це обмеження, обговорюючи стратегію через засоби масової інформації, як, наприклад, американські коміки Джон Стюарт і Стівен Колберт продемонстрували у своїй відомій комедії. Крім того, Суперкомітети політичних дій великою мірою можуть отримувати фінансування від одного донора або компанії, але не зобов’язані розкривати свої основні джерела фінансування. Закон D.I.S.C.L.O.S.E., що вимагав би такого розкриття, застопорився в Конгресі.

Для того, щоб звільнити кандидатів від політичних тисків бути зобов’язаними великим донорам, декілька штатів пропонують публічне фінансування кампанії. Щоб отримати право на публічне  фінансування, кандидати повинні підняти певну кількість невеликих внесків, щоб довести свою життєздатність, а потім отримати доступ до фіксованої суми публічних грошей з метою використати їх для своїх кампаній. Кандидати, які воліють використовувати публічне фінансування, більше не можуть приймати інші пожертвування або використовувати свої особисті гроші на кампанію. Коннектикут, Мен, і Арізона в даний час мають можливість публічного фінансування, хоча частина публічного права фінансування Арізони була відхилена Верховним судом у 2011 році. Публічне  фінансування також доступно для президентської кампанії, але президент Обама і Мітт Ромні обидва відмовилися від публічних  коштів на виборах 2012 року.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s