Одинадцята річниця 11 вересня: 11 днів пам’яті. День четвертий.

Автор: Свен Олсон, Начальник відділу двостороннього співробітництва

Read in English

День 11 вересня 2011 року різко змінив життя тисяч людей … Я – лише один з багатьох постраждалих … але річниця тих жахливих подій ще й досі дуже емоційний день для мене… навіть через багато років… Парадокс, але той історичний момент став для мене і причиною величезних втрат і несподіваних надбань… і через це почуття мої змішані. Ланцюг подій, початок яким поклав день 11 вересня, призвів до закінчення мого шлюбу, який тривав 24 роки… однак через багато він привів мене до іншого кохання, яке було б неможливим без 11 вересня. Бізнес, який я побудував і якому був відданий, перейшов до друзів та родини… але він витримав і розквіт, навіть за тієї поганої у багатьох відношеннях економіки. Життя, яке в мене було, скінчилося… змінилося совсім іншою реальністю… і хорошою, і поганою… але однозначно складнішою.

Вранці 11 вересня 2001 року я спав у себе вдома в Тусоні, штат Аризона. Я був на відстані трьох часових поясів на захід від подій, які відбувалися в Нью-Йорку і Вашингтоні, коли мене розбудив ранній дзвінок і я дізнався, що трапилося. У той час у моїй сім’ї жила німецька студентка за обміном. Розбудивши її, ми разом спостерігали за подіями по телевізору і плакали, тоді як падали вежі. Буквально в той момент, коли впали вежі, я відчув, що моє життя зміниться. Я є членом Національної гвардії. Я зобов’язався служити у разі потреби … і ця потреба була очевидна на екранах кожного телевізору в США.

Наступного дня я приєднався до служби безпеки аеропорту … яка невдовзі скінчилася… але протягом місяця я побував у численних відрядженнях … і наступні 27 з 36 місяців я провів на військовій службі по всьому світу … включаючи США, Європу і бойове розгортання в Іраку. У перші дні війни сім’ям членів Національної гвардії майже не надавали підтримки щодо боротьби зі стресом від численних дислокацій … і моя сім’я вважається нещасним випадком. Шлюб розпався … Родина розбита. У мене був діагностований посттравматичний стресовий розлад після служби в Іраку, і тільки завдяки неймовірній допомозі лікарні ветеранів Аризони … я можу писати цей блог для вас сьогодні … здоровим, щасливим і зціленим ззовні і зсередини!

Я вижив… але стільки всього втратив… і усі ці злети і падіння… дали мені нове життя… і нове кохання. Мене врятували самовіддане служіння і любов інших людей, і за мною за це борг глибокої вдячності! Я до сьогодні несу свою службу на знак своєї відданості! Після одужання я заснував доброчинний фонд, який надає допомогу родинам викликаних на службу, і на сьогодні ми пропонуємо допомогу сім’ям членів Національної гвардії і резервістів, яким доводиться давати собі раду із стресом, пов’язаним із несенням служби в різних куточках світу.

Набуває розповсюдження по світу також рух на проголошення 11 вересня Днем служіння (www.911day.org) і минулого року (2010-й, 11-ті роковини) я вирішив приєднатися до цього руху і розповсюджувати трохи «сяйва від Свена» тут, в Україні. Я побував на вихідних у Львові, видивлявся за обдарованими людьми, які діляться своїми талантами на вулицях міста. Я дав кожному з них маленький сувій, перев’язаний стрічкою, із написом, що це дар на спомин про 11 вересня… і має на меті подякувати їм за, те. Що діляться своїм Благословенням із світом. У кожному сувої були також гроші, щоб благословити отримувача. Я знайшов одинадцять чудових людей, які змушують світ навколо себе посміхатися. Дехто виконував музику на скрипках, акордеонах, гітарах і навіть співав. Інші розмальовували для дітей повітряні кульки, або допомагали туристам оглянути місто. Стати часткою зміни спадку 11 вересня від минущої перемоги терористів до дня міжнародної злагоди було досвідом, що лікує. Я сподіваюсь, що ця ідея надихне інших.

Міннеаполіс, Міннесота, США – Із стрічкою і значком на знак пам’яті про 11 вересня 2011 року начальник 4-го пожежного батальйону на пенсії Ал Джонсон спостерігає за поминальною службою навпроти Міської ради Міннеаполіса у неділю, 11 вересня 2011 року (MPR Photo / Jeffrey Thompson)

Залишити відповідь

