Одинадцята річниця 11 вересня: 11 днів памяті. День перший.

Автор: Девід Міл, Аташе з економічних питань

Read in English

Світло на знак пам’яті на місці веж-близнюків 11 вересня 2011 року
Фото: Kim Carpenter

Для мене атаки 11 вересня сталися вночі, тому що я жив на Тайвані. Я одразу ж зателефонував дружині в Сполучені Штати. Вона була на восьмому місяці вагітності і готувалася народити нашу другу дитину. Ми були на телефоні протягом тривалого часу, спостерігаючи, як розгорталась трагедія, і кричали “Я не можу в це повірити!” один одному, знову і знову.

У наступні тижні робота, яку я виконував як аташе з економічних питань, змінилася дуже швидко. Уряд Сполучених Штатів раптом став дуже цікавитися законами і діяльністю у всьому світі, які могли б впливати на здатність терористів переводити гроші в підтримку майбутніх атак. Всі ми швидко дізналися нові вирази для залучення урядів приймаючих сторін, наприклад “підозріла операція”, “цільові групи з розробки фінансових заходів” і “хавала”.

Між тим вагітність моєї дружини прогресувала і я готувався до поїздки в Сполучені Штати до народження сина. Протягом тих тижнів трапилися спалахи сибірської виразки, і здавалося, що немає межі тому, наскільки погано все може бути, тоді як моя родина зростала. Коли я приїхав в Сполучені Штати місяць потому, я був шокований побачити озброєних членів Національної гвардії, що патрулювали аеропорт, і прапори та стрічки підтримки на автомобілях повсюди.

Народження мого сина 18 жовтня пройшло добре, але я знав в той день, що він народився в змінених Сполучених Штатах Америки. 11 років після тих подій продемонстрували стійкість моєї країни, але мене й досі дивує спантеличене обличчя мого сина, коли я розповідаю йому про дні до атак… час, коли не треба було знімати взуття при проходженні через службу безпеки в аеропорті, і коли дві вежі висотою 411 метрів – мій син обожнює хмарочоси – створювали унікальний силует південного Манхеттена.

Вид на вежі-близнюки Всесвітнього торгового центру до трагедії 11 вересня

One thought on “Одинадцята річниця 11 вересня: 11 днів памяті. День перший.

  1. Дана трагедія не тільки для американського народу, а й недобрий знак для всього світу. Відбулася вона тому, що ведучі держави світу дуже довго вовтузилися з деякими режимами, наприклад як режим Хусейна і йому подібні. В малорозвинений державах і породжується рероризм і там вирощуються терористи. При найменшій спробі зародження тероризму в будьякій державі потрібно негайно приймати міри, починаючи з єкономічних, політичних і фізичних.
    Друга світова війна теж почалася з того, що великі, сильні держави в свій час не приструнили Гітлера.
    На Україні в даний час владу захватили кримінальні злочинці з двома, трьома судимостями і більше. І теж може виникнути проблема, коли ведучі цивілізовані держави не приймуть рішучі мніри про усунення від влади Януковича і його шайку. Вже давно проти його команди потрібно прийняти всі необхідні міри.
    Тимошенко вже давно не лідер. В тюрму вона попала завдяки своїй бездіяльності і стосунки з Януковичем і його шайкою.
    Виходячи з викладеного, щоб запобігти в дальнійшому таких трагедій не потрібно світому політикуму не допускати бандитів, наркодилерів і їм подібних до Влади в буль – якій державі. Тоді і буде порядок у всьому світі.

Залишити відповідь

