50 штатів за 50 днів: Дикий, дикий Захід Аризони

Автор: Майор Свен Олсон, Начальник відділу двостороннього співробітництва

Read in English

Ковбої на річці (Седона, Арізона)
Фото: Свен Олсон

Це велика честь – представити 48-й штат, Аризону, читачам «50 штатів за 50 днів»! Я часто кажу друзям по всьому світу, що Аризона – чудове місце, щоб повертатися додому, і я кажу це чесно, від щирого «опунцієвого» серця (опунція – вид кактусів). Серед усіх місць, де я побував, Аризона – одне з найчарівніших. Вона завжди дарує захоплюючі моменти і незабутні пригоди. Коли я закриваю очі, то одразу уявляю ковбоїв та індіанців, а в Аризоні ці мрії – реальність! Яскраві заходи сонця, відлюдні пустелі і кактуси – це ті чудеса світу, які кожен має побачити. Чи то в місті Тусон або в давно покинутому містечку-привиді, таємниці безмежні в образах, звуках і запахах. Один з найнезабутніших ароматів на землі – це запах вологого мескитового дерева в пустелі після сильного літнього дощу. Це настільки незвичайна свіжість, що ніхто не зможе описати її – треба відчути самому.

Долина пам’ятників
Фото: Свен Олсон
Індіанці святкують новий рік (Тусон, Арізона)
Фото: Свен Олсон

В Аризоні проживає 21 унікальне плем’я індіанців. Їхні землі знаходяться під захистом, а їхні традиції зберігають патріархи давніх родів. Я ходив серед скелястих руїн і сидів навколо їхніх багать в пустелі, слухаючи стародавні історії, розказані з такою пошаною і повагою, що магія оживає в диму і бурштину вогню. Небагато людей на землі мають стійкість наших корінних американців, а краса їхніх легенд передається не лише в словах, але й в їхньому побуті та одязі. В кожному куточку штата Великого Каньйону ви можете знайти індіанські племена, багаті на традиції і таємниці.

Відома Гранд-Каньйоном, річка Колорадо тече через північ і захід Аризони серед приголомшливої краси скелястих берегів. Я пропливав через каньйони і переходив пустелі, і кожен раз, що я маю змогу розповісти про це, я відчуваю, що мені пощастило повернутися і зробити все це знову!

Я запрошую вас до Аризони, де сонце світить 360 днів на рік.

Захід сонця (м.Юма, Аризона)
Автор: Свен Олсон
Кактус сагуаро, або карнегія велентенська зблизька (Тусон, Аризона)
Автор: Свен Олсон
Місія Сан-Хав’єр-дель-Бак (Тусон, Аризона)
Автор: Свен Олсон

Залишити відповідь

