Смак Аляски

Read in English

Автор посту: Рендалл Хагер, Аташе з питань сільського господарства Посольства США

Посол США Джон Теффт на презентації морепродуктів з Аляски
Посол США Джон Теффт на презентації морепродуктів з Аляски

Хоча це, на перший погляд, не входить у звичайні обов’язки дипломата, презентація українському споживачу нових продуктів є одним із наших важливих та, водночас, приємних завдань. Закордонна сільськогосподарська служба Посольства США в Україні пишається тим, що може надати можливість українцям вперше спробувати нові продукти із США, водночас  розвиваючи міцніші зв’язки і двосторонню торгівлю та бізнес.

25 травня ми мали чудову нагоду співпрацювати з Інститутом маркетингу морепродуктів Аляски (Alaska Seafood Marketing Institute)  та місцевою компанією «Рибний Світ «Океанія» з їх представництвом за межами Києва, з метою показати цінність, якість та смак американських дарів моря. На відкритті урочисто виступили представники керівництва компанії «Рибний Світ «Океанія» та Посол США в Україні Джон Теффт. 26-27 травня відвідувачі мали змогу продегустувати морепродукти з Аляски та залишити свої коментарі, які виявилися напрочуд гарними.

Морепродукти з Аляски
Морепродукти з Аляски

Хоча українці вже мають традицію споживання морепродуктів, ми хотіли ознайомити їх із  смаком таких видів морепродуктів як аляскінський минтай, горбуша, ікра лосося, камбала, а також з іншими видами, які вже зайняли своє місце на столі українця або з’являться на ньому згодом.

Рибна промисловість Аляски витрачає багато часу та зусиль не тільки на рекламу і просування своїх морепродуктів на міжнародних ринках, але і на те, щоб підтримувати екологічний підхід до промислового вилову риби, що не завдає шкоди навколишньому середовищу. У 2000 роках українські споживачі оцінили високу якість американських морепродуктів, зокрема, лосося, горбуші та ікри лосося. З того часу експорт американських морепродуктів в Україну значно зріс. Ми знаємо, що останнім часом переваги українських споживачів  повільно мігрують від традиційно недорогої риби до більш дорогої, оскільки зросли загальні доходи українців. Цей фактор сприяв відкриттю нового сегменту ринку для американських постачальників. Додатковий  попит також збільшився завдяки росту української обробної  промисловості та споживчого сектора економіки, які потребують все більше і більше риби і морепродуктів.

У 2011 році обсяг імпорту риби в Україну перевищив обсяги, що були у докризовий період. Минулого року обсяг торгівлі морепродуктів із США зріс до 49%. За обсягом торгівлі (47 мільйонів доларів) Сполучені Штати стали другим найбільшим торгівельним партнером України після Норвегії. Це дуже істотний обсяг, який, водночас, дуже вигідний для українських продавців та виробників.

Подібно до усіх споживачів морепродуктів з Аляски в усьому світі, українські споживачі заслуговують на продукти найвищої якості, що задовольнять їх потребу у натуральній та безпечній їжі, яка, водночас, чудова на смак. Отже, одним із улюблених аспектів моєї роботи – це співпраця з українцями, аби домогти їм більше дізнатися та насолоджуватися американськими продуктами харчування.

Більше інформації про морепродукти з Аляски можна знайти тут: http://www.alaskaseafood.org

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s