На роботу – на велосипеді

Автор: Льюелін Грем, Секретар Посла

Порт у Веллінгтоні
Порт у Веллінгтоні

Пекін (Китай), Веллінгтон (Нова Зеландія), Вашингтон (США), Київ (Україна). За винятком того, що це столиці країн, це також міста, в яких я кожного дня їздив на роботу на велосипеді. Я був завзятим велосипедистом під час навчання у середній школі і з того часу намагаюся триматися на рівні. Звичайно, були часи, коли дещо заважало їздити, наприклад, забруднення у Пекіні, вітер 100 км/год. у Веллінгтоні, +38° С у Вашингтоні чи -30° С у Києві. Але, незважаючи на обставини, я намагаюся їздити на велосипеді щодня. Кожне місто має свої унікальні труднощі. Переповнені натовпом людей, пласкі, горбисті, в яких багато велосипедних доріжок або взагалі жодної, але для мене це все одно краще, ніж бути за кермом автомобіля. Абсолютна незалежність від вартості автомобіля (до речі, якого у мене ніколи не було), палива, ремонту, страхування та плати за паркування. В деяких містах у певний час на велосипеді можна пересуватися набагато швидше за автомобіль. Фактично, я можу їхати із тією ж швидкістю, що і трамвай. Згори вниз так точно.

Тож, на чому я їжджу? У мене класичний американський маунтбайк Schwinn ще з 80-х років. Він міцний, сталевий і дуже непривабливий. Чорний з рожевими написами. Я купив його (вже бувшим у користуванні) у моєму улюбленому веломагазині (Bike Works in Wallingford, R.I.P), тому що саме на нього у мене тоді вистачило грошей. Я щойно отримав посаду на новій роботі і мені треба було на чомусь кожного дня діставатись до місця роботи. Мені також доводилося боротися декілька разів з веломайстрами, які намагалися щось «покращити» у моєму велосипеді, і сприймали за особисту образу те, що мій велосипед нормально їздить, за винятком незначного ремонту. Зараз мій велосипед вважається дуже старомодним і тому досить важко знайти для нього запасні деталі.  Але, незважаючи на це, я їжджу на ньому вже багато років і його жодного разу не вкрали, а також він ніколи зазнавав значних поламок. Можливо, він не дуже гарний та модний, але він дуже міцний, тому я ніколи на ньому не падав.  Бодай, не так часто. Минулого тижня я таки зазнав удару на вул. Артема. Наразі, я хочу знайти гарну велокрамницю у місті Києві, в якому я зараз мешкаю.

Велодень 2012 у Києві заплановано на 26 травня о 10:00 ранку на Михайлівській площі. Більше інформації тут: http://bikeday.org.ua/ua/

One thought on “На роботу – на велосипеді

  1. Повністю підтримую автора цього допису! Це моє улюблене заняття – їздити на роботу на велосипеді. Що подобається більше за все – так це свобода в переміщенні, незалежність від заторів та пробок. І що мене найбільше дивує – час, що я витрачаю добираючись на роботу, займає десь 30-35 хвилин (16 км). На машині я витрачаю часу стільки ж, або навіть більше, якщо попадаю в затори. Іноді у звязку з певними потребами на роботі чи у сім”ї користуюся автівкою. Але відчуваю себе комфортніше та вільніше на моєму улюбленому велосипеді. Щоправда, він у мене дещо “крутіший” за велосипед автора допису. Проте, дуже швидкий, що для мене важливо. Звичайно, я візьму участь у велодні в м. Донецьк, який з року в рік стає все більш популярним🙂

Залишити відповідь

