І випав сніг!

Автор: Льюелін Грем, Секретар Посла

Засніжений Парк Шевченка

Цього тижня пішов перший в цьому році сніг і це нагадало мені, який чарівний Київ взимку. Моєї першої зими тут несподівано пішов сильний мокрий сніг. Це мій улюблений тип снігу – з нього легко ліпити сніговиків і його легко прибирати. Одна з речей, за які я люблю Україну, – це сніг на Різдво. У моєму рідному місті (неподалек від Сієтла, штат Вашингтон, Тихоокеанський Північний Захід) сніг іде лише три або чотири рази на рік поблизу гір і зазвичай тане протягом двох-трьох днів. І коли іде сніг, то завжди мокрий і дуже багато. Раз на кілька років несподівано проходить хуртовина і намітає від 5 до 15 сантиметрів щільної “маси”. Автомобілі застрягають у заметах на мостах і шосе на ніч, і у них закінчується пальне.

Різні регіони Сполучених Штатів реагують по-різному на сніг. Одна з перших речей, які я помітив, коли отримав роботу у Держдепартаменті і поїхав до Вашингтона на тренінг, це те, що всі автомобілі там досить нові. На Західному узбережжі (Каліфорнія, Орегон і Вашингтон), ви часто побачити на дорогах старі автомобілі аж до 1960-го року випуску – Фольксваген жук, Олдсмобіль 88, пікап «Шевроле» і різні кабріолети.

Ланцюги протиковзання

На схід від Скелястих гір рідко побачиш таке розмаїття у марках і віці, і мене цікавило чому, аж доки я не став свідком хуртовини на Східному узбережжі. Я помітив скрізь самоскиди, які посипали дороги сумішшю солі і хімічних речовин. Тонни солі розсипають на дорогах Сходу кожного року, і це призводить, протягом багатьох років, до іржавіння днищ автомобілів. Оскільки на Західному узбережжі сніг рідко затримується більше, ніж на кілька днів, люди зазвичай залишаються вдома, а дороги посипають піском, якщо взагалі посипають. Також територія Сієтлу і прилеглих районів є досить погористою, тому якщо сніга насипало більше 2 см, то проїхати без ланцюгів протиковзання майже неможливо (а інколи навіть і ланцюги не допомагають!). Взагалі, школи і більшість підприємств закривають, коли випадає багато снігу. Це трапляється так рідко, що ми просто не пам’ятаємо, як водити в таку погоду.

4 thoughts on “І випав сніг!

  1. Дай бог, чтоб снег в Киеве оставался белым всегда, а не стал другого цвета, красного, например, вот тогда будет … Не дай бог… А машины в Украине покруче и подороже, кроме Киева, столица как никак, в регионах, которые во “власти”, независимо от того чем посыпают дороги… Приезжайте в Ялту хоть летом, хоть зимой – старых машин практически нет, хотя дороги вообще ничем не посыпают, а машинки одна круче другой, заедьте кна стоянку Ялтинской мэрии в день сессии, машин дешевле 30000 долларов практически нет, “слуги народа” и их “друзи”…

  2. Меня всегда поражали настроения в Украине в отношение машин. Не машина украшает человека, а умение понять собеседника и вежливость вождения. Я гражданин Украины отметил одну особенность, чем дороже машина, тем более грубый, дерзкий, наглый водитель или водительница. Я думаю сотрудники ГАИ досихпор получают списки определённых авто и могут рассказать много историй.
    Человек женщина, возмоно мисс или мисис делится своим восприятием природного события такого как снег, который возможно в детстве ей папа или мама показывал картинки с заснеженым городом и она представляла, что с подружками играют в снежки и всем садиком лепят снеговика.
    Коментаторы блога недальновидные люди. Как бы небыло тяжело всегда найдётся минутка или часик взглянуть вокруг и найти, что то хорошее для себя и настроение обязательно поднимится.
    Мне запомнилась одна история произошедшая со мной. Иду в школу, поднимаюсь осторожно на горку присыпаную снегом под которой скрываются обледеневшые участки. Вдруг меня обгоняет пожелая женщина лет 60 – бабушка, Я удивился откуда у неё такие силы чтобы обогнать меня, ведь я торопился, опаздывал на первый урок. Я приостановился поражаясь возможностями бабушки, решил доганю, ведь я школьник, а куда бабушке торопится. Бабушку не догнал, скользко, чуть не упал и вдруг бабушка едит в низ с большой скоростью с горки. Я отошёл, чтобы не стать жертвой и не попасть в хроники происшествий,оглянулся, месте с бабушкой в низ ехали уже две девушки студенчиского возраста. На первый урок я успел.
    Возможно я выгляжу плохим героем этого случая. Неоказал помощь пожилой женщине ? – Если бы я рассказал эту историю в школе, мне бы не поверили и слушал бы тирады зауча ” О моей фантазии и если бы я сказал правду, она не вызывала бы в школу моих родителей”.

Залишити відповідь

