Веб-чат з питань програми Summer Work And Travel

Автор посту: Елісон Ханна, віце-консул США

Нещодавно, моя колега Валентина Шигірт та я мали можливість провести веб-чат з питань програми Summer Work Travel (SWT). Чат був відкритий для широкої громадськості і мав величезний успіх!

Ця подія була розрекламована на офіційному сайті Посольства, на сторінці Посольства в Facebook та за допомогою прес релізу. Число учасників чату перевищило наші очікування – близько 150 студентів та представників місцевих туристичних агенцій з різних куточків України та Білорусі взяли участь у чаті.  Ми отримали близько 250 питань до, під час і після чату. На жаль, у мене не було достатньо часу, щоб відповісти на всі запитання, однак, мені вдалося відповісти на близько ста з них.

У ході чату, я висвітлила різноманітні теми, пов’язані з програмою. Більшість питань стосувалися норм та правил програми. Деякі питання були пов’язані з особистою ситуацією аплікантів, їх шансами на отримання візи. Всі питання були доброзичливими та допомогли мені розкрити суть програми SWT.

Той, хто пропустив пряму трансляцію веб-чату може переглянути його в записі на сайті YouTube.  Незважаючи на те, що відео було розміщено на сайті недавно, його вже переглянуло близько тисячі глядачів. У відповідь на великий інтерес громадськості, ми розмірковуємо над проведенням іще одного веб-чату, присвяченого програмі SWT. Слідкуйте за новинами на нашому вебсайті! 

Залишити відповідь

