Враження від міста: Київ очима інтерна Посольства США в Україні

Автор посту: Автор посту: Лиа Ентил, інтерн Відділу преси, освіти та культури Посольства США

Писати своїй родині та друзям про моє нове місцеперебування — Київ було досить нелегкою справою. Як можна  охопити Київ у кількох абзацах звичайної прози та гарненьких словечок?  Ну як можна обмежитися звичним обсягом листа, коли кожну хвилину я абсолютно зачарована чимось новим, захоплюючим та гарним? Я відчуваю, що картина, яку я б могла намалювати для своїх друзів та сім’ї не зможе стовідсодково передати мої враження, і фотографії також не розкажуть усієї правди. Я хочу поділитися своїми враженнями з усіма, кого я знаю, і хто також буде зачараваний цим містом, яке продовжує дивувати і надихати мене кожного дня.

Вулиці Києва вишикувалися архітектурними проявами різних століть і розмовляють зі мною через колір та деталі, які ледве зможуть передати представники сучасних архітектурних витворів: голубі та зелені відтінки старовинних церков …нарцисово-жовті та яскраво-рожеві  урядові будівлі …полинові кольори, яким я навіть назви не підшукаю, прикрашають будівлі на вулицях міста. Навіть стеля при вході до моєї квартири оформлена рельєвами квітів, пофарбованими у  червоний, синій, золотий та зелений кольори, які так часто зустрічаються в українських сувенірах.

Український Дім вночі

Голоси будівель вже цього століття, що височіють за старими, промовляють по-іншому. Нові висотки, в яких розміщуються штаб-квартири корпорацій, офіси та квартири, побудовані з бетону та скла, теж мають унікальні форми, що додають до характеру Києва. Поєднання архітектурних стилів є чудовим та захоплюючим, коли ти йдеш бруківкою звивистих вулиць та провулків міста.

Хрещатик - головна вулиця Києва

Таке рідко можна побачити в інших містах, але виднокрай Києва всіяний куполами старих церков, таких як Михайлівський та Софіївський собори, що блимають золотом у сутінках. Звичайно, коли сонце сідає і в Києві вмикаються мільйони вітрин і підсвіток уздовж бульварів, важко уявити собі, що ти залишаєшся у тому ж самому місці. Ось, наприклад, вечірній Хрещатик, де стікають сині водоспади з Українського дому, стовпи світла світять з пагорба, де розташований Кінопалац, і видно величну анфіладу синього світіння на фасаді  Консерваторії ім. Чайковського – все це робить Київ унікальним і неповторним. 

Коли я нарешті повертаюсь із неба на землю (хоча з висоти вид на місто набагато кращий), на вулицях кипить справжнє життя. Справді самобутній та багатомовний Київ пропонує багато можливостей як для навчання професіоналів та студентів, так і для туристів. Тут показують багато балетів та опер, працює безліч виставок та музеїв, не кажучи вже про пам’ятники, скульптури та інші памя’тки культури та історії, що зустрічаються буквально на кожному кроці. Я постійно дізнаюся щось нове про людей, місця або події, які формували історію та культуру країни.  І поволі  складаю свою власну історію Києва, засновану на історичних фактах та моєму особистому досвіді.

При такому відчутті життя і яскравості міста, ця історія без сумніву наблизить мене до розуміння культури України, а також надасть мені унікальний погляд на її історію, народ та звичаї країни. Київ  – це місто, яке я ніколи не забуду.

Залишити відповідь

